Bobby:*

Alla inlägg under januari 2013

Av Robin Bergström - 30 januari 2013 20:50

Blev ganska många frågor, så jag har tog bara 10 stycken av de!

1. Hur många bloggar har du?
Svar: 2st! Den här, plus en till tsm me två polare!

2. Vilken är din favoritdag i veckan?
Svar: Fredag!

3. Favoritmat?
Svar: Tacogratäng!

4. Vad brukar du och dina vänner göra?
Svar: Fika, se på film, dunka musik osv!:)

5. Vilka fem stycken i din släkt står dig närmast?
Svar: Pappa Anders, styvmamma Kattis, hennes föräldrar Olle å Lena, plus min kusin Nicke, å hans sambo Åsa! Blev 6st!;)

6. Vill du gifta dig, och isåfall vid vilken ålder?
Svar: Ja! Vid typ 19/20/21!

7. Om du måste välja en värk som är "skönast", vilken skulle du välja?
Svar: Haha skön fråga!;) Men jag tror nog huvudvärk, för de går bort ganska snabbt mä alvedon!

8. Älskar du din familj?
Svar: Den jag bor i nu? Nja, mer rädd..
Uppe i övik mä pappa å kattis? Älskar mer än allt i världen!

9. Favoritgrönsak?
Svar: Paprika är sjukt gott!

10. 3 skolämnen du gillar?
Svar: Svenska, musik och Idrott är de ända jag gillar över huvud taget!:)

Av Robin Bergström - 29 januari 2013 22:48



Asså åh, allt är bara perfekt. Har en falsk vän mindre, mår sjukt bra, ska upp till pappa i helgen, och MODO fulkomligt krossade Frölunda med 6-1 ! Haha, kunde inte va mer underbart!;)

Nu är jag sjukt trött och ska börja chills innan jag ska sova!
Btw, nu har jag fått ganska många frågor från frågestunden, så ni har till imorn på er att fråga mig, frågor. Jag lägger upp frågorna imorn eftermiddag/kväll !

Hare gött! /Robin!:*

Av Robin Bergström - 28 januari 2013 20:58

Tjuuuuh!

Jag är sjukt trött, efter att ha gått från 09.10-16.30 idag.. Sen blev jag småsur på en person mä.. Att folk snackar om mig osv, visst fine! Ha så trevligt.. Men att snacka om mina vänner, och i detta fallet en av mina absolut närmaste vänner.. DÅ har man passerat en gräns!

Ajja, nu ska jag iaf ta en huvudvärkstablett och ta de lugnt!

Peace out!

Av Robin Bergström - 27 januari 2013 19:40

Tjuuuuu!


Har haft en sjukt awesome helg, hos Jasse och Tommy! Vi har kollat på film, käkat godis, druckit cola osv osv!

Men nu äre söndag kväll, och dags att bara ta det lugnt. Ny skolvecka imorn, vilket verkligen suger! Ajja, nu ska jag ta å lägga mig i sängen och kolla på en film på datorn, så om det är något så är det bara att smsa mig på 0706045944 eller skriva till mig på kik: Robinbergstrom1921 !


Hörs imorn eller nåt, pusshej;)

Av Robin Bergström - 27 januari 2013 15:57

Tänkte att jag skulle köra en frågestund varje/varannan månad, och nu är det alltså dags för frågestunden för Januari månad! Så att det är bara att fråga på. Du kan antingen maila frågan till bergstromrobin0@gmail.com eller ställa frågan i PM på facebook! 

https://www.facebook.com/robin.bergstrom.96

 

Jag svarar på alla frågor, så fråga på! :* 

Av Robin Bergström - 27 januari 2013 02:05

Tjo breeee !

Sitter mä Jasse å Tommy och kollar på en massa fails. Verkligen natthumor på hög nivå, hahah!;)

Vi funderar STARKT på att slagga, för vi börjar bli riktigt otroligt trött!

Godnatt då, bitches!:*

Av Robin Bergström - 26 januari 2013 13:17

Bonjour!

Idag blire att åka och gratta mormor som fyllde 74 den 23e!
Sen drar jag tillbaka till Jasmine och Tommy och ba hare chill mä de! Satt ah, händer inte så mkt idag!

Av Robin Bergström - 26 januari 2013 00:52

Sitter med Tommy och Jasse och planerar hur vi ska göra en skräckfilm! Har kommit på en massa idéer, så detta kan bli riktigt najz! Såhär ska Jasmine se ut iaf!;)

Presentation


Jag heter Robin Bergström, är snart 16 år och mitt liv ser ut som i princip alla andras.. men ändå inte. Följ mitt liv, och allt som händer, byyye

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards