Bobby:*

Direktlänk till inlägg 11 maj 2013

Slutkörd..

Av Robin Bergström - 11 maj 2013 20:17

Hejsan svejsan!


Sitter å tittar på farsan när han spelar, och har alldeles nyss hjälpt mamma (extramamma) att laga mat! Vi två har även hunnit med att både baka en banankaka och gått på stan å handlat ! Så nu är jag hyfsat trött... Ska käka mat, käka banankaka till efterätt och sen sätta mig med pappa och titta på hockey-VM ! Tjeckien-Norge!^^ 


Sen blir det att åka hem imorn... Längtar verkligen INTE.. Får ont i magen bara jag tänker på att jag bor i närheten av de.. Ajja, positivt tänkande nuuuuu! :'D 


Ska somsagt ta å käka nu, sen bara ta de lugnt! Hörs nån annan gång, bitches! Pözz :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin Bergström - 31 maj 2013 23:56

Har måt pissigt, så det är därför som jag knappt skrivit. Enda positiva är att soc nu hittat en fosterfamilj som jag ska åka till på onsdag och hälsa på! Sen kommer jag troligen flytta dit. De bor i Kvissleby som ligger knappt en mil söder om Sundsva...

Av Robin Bergström - 14 maj 2013 18:41

Fucking skitdag.. Har måt äckligt dåligt hela dagen pga allt med gymnasieval och de (kommer till de sen.) , plus huvudvärk..  Hade franska-nationella idag ocå. Gick ju galant! Man skulle skriva minst 80 ord, och jag skrev 15! Wow... Sen när vi slut...

Av Robin Bergström - 13 maj 2013 23:50

Halloj!   Jag har verkligen ingenting vettigt att skriva om, så jag skriver endast för att jag kan, jag vill och det är gratis!;)  Ajja, har vare i skolan som vanligt idag då^^ Fick ett för mig (alla andra visste de, hehehe) överraskande nation...

Av Robin Bergström - 11 maj 2013 02:43

Hejhopp!   Har inte bloggat på hur länge som helst, men känner ibland att jag behöver skriva av mig så jag ska börja skriva nu på denhär igen. Vene hur mycket som jag skrev i förra blogginlägget meeeeen^^    Bor iaf hos en fostermamma just nu...

Av Robin Bergström - 13 februari 2013 08:07

När jag äntligen blir av med förlylningen så åker jag på magsjuka ist.. De här va ju... Kul... Så nu blir de att vara hemma resten av veckan IGEN.. Kan man inte bara få va frisk!?...

Presentation


Jag heter Robin Bergström, är snart 16 år och mitt liv ser ut som i princip alla andras.. men ändå inte. Följ mitt liv, och allt som händer, byyye

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards