Bobby:*

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Robin Bergström - 14 maj 2013 18:41

Fucking skitdag.. Har måt äckligt dåligt hela dagen pga allt med gymnasieval och de (kommer till de sen.) , plus huvudvärk.. 

Hade franska-nationella idag ocå. Gick ju galant! Man skulle skriva minst 80 ord, och jag skrev 15! Wow... Sen när vi slutade franskan och skulle dra hemåt, så spöregnade. Så jag, Jasse och Tommy sket i å dra till gymmet! De ska dit imorn istället. Jag ska repa med mitt band, så jag får försöka ta mig på fredag innan tåget till Övik går. 


Ajja, gymnasievalet ja.. Soc håller på att försöka fixa så att jag kan bo i en fosterfamilj i Övik (eller åtminstonde i närheten), så jag slipper bo här och slipper träffa "de" nå mer. Men det är ju ett litet problem.. Det är inte helt klart att det går att flytta dit upp, för de har ännu inte hittat en fosterfamilj. Och är jag tvungen att bo kvar här, så kommer jag att gå restaurang, men flyttar jag upp så vill jag gå Barn och Fritid! För Barn och Fritid är tydligen asbra där uppe, så jag ska upp å söka om mitt gymnasieval imorn. Och hoppas att det blir en flytt i sommar! Annars är jag tvungen att bo kvar här osv... 


Hoppas på att allt löser sig osv! <3

Presentation


Jag heter Robin Bergström, är snart 16 år och mitt liv ser ut som i princip alla andras.. men ändå inte. Följ mitt liv, och allt som händer, byyye

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards