Bobby:*

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Robin Bergström - 31 maj 2013 23:56

Har måt pissigt, så det är därför som jag knappt skrivit. Enda positiva är att soc nu hittat en fosterfamilj som jag ska åka till på onsdag och hälsa på! Sen kommer jag troligen flytta dit. De bor i Kvissleby som ligger knappt en mil söder om Sundsvall ! Så det kommer bli min nya hemstad! Könns faktiskt riktigt skönt att ha en fast adress tills den dagen jag flyttar hemifrån vid 18 års ålder! 


Har legat sjuk i nå halv magsjuka nu i ca 3-4 dagar, men har blivit bra nu! Så imorn bär de av till nån drifting-grejj med farsans sköna polare Conny! Kommer bli grymt skoj! Har förutom crusingen förra sommaren och crusingen för 2 år sedan, bara varit på ett annat bil-evenemang! Örnsköldsviks gatubilar där jag jobbade i ca 1 timme! Riktigt kul faktiskt ! Grymt sköna människor som håller i bil-evenemangen uppe i Övik oxå! Rekomenderar verkligen att ni åker upp och tittar, för ni lär inte ångra er!


Nu ska jag lägga mig å skriva med massa människor på KIK, så jag skriver nån gång i helgen! Pusshej:*

Presentation


Jag heter Robin Bergström, är snart 16 år och mitt liv ser ut som i princip alla andras.. men ändå inte. Följ mitt liv, och allt som händer, byyye

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards