Bobby:*

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Robin Bergström - 11 maj 2013 20:17

Hejsan svejsan!


Sitter å tittar på farsan när han spelar, och har alldeles nyss hjälpt mamma (extramamma) att laga mat! Vi två har även hunnit med att både baka en banankaka och gått på stan å handlat ! Så nu är jag hyfsat trött... Ska käka mat, käka banankaka till efterätt och sen sätta mig med pappa och titta på hockey-VM ! Tjeckien-Norge!^^ 


Sen blir det att åka hem imorn... Längtar verkligen INTE.. Får ont i magen bara jag tänker på att jag bor i närheten av de.. Ajja, positivt tänkande nuuuuu! :'D 


Ska somsagt ta å käka nu, sen bara ta de lugnt! Hörs nån annan gång, bitches! Pözz :*

Av Robin Bergström - 11 maj 2013 02:43

Hejhopp!


Har inte bloggat på hur länge som helst, men känner ibland att jag behöver skriva av mig så jag ska börja skriva nu på denhär igen. Vene hur mycket som jag skrev i förra blogginlägget meeeeen^^ 


Bor iaf hos en fostermamma just nu, vilket väldigt många vet! (känner du mig så vet du!) ;p 

Blir at förflyttas igen i sommar/höst, och då blir det troligen uppe i Övik! För jag känner mig mer trygg i Övik där jag har pappa! Förhoppningsvis får jag må bra då oxå! För det är inte så jättemycket som har förändrats humörmässigt för mig.. Mår fortfarande psykiskt dåligt för att jag bor kvar i Härnösand, och är rädd osv.. Såatt jag hoppas att flytten blir av, och att den går till Övik så jag få må bra nångång!


Löser sig nog. Just nu är jag iallafall hos pappa och tar det lugnt. Sitter just nu och lirar NHL 13 å ska strax slå igång en film och sen sova^^ 

Men jajjaaaaaa, hare bra eller nåt, så höres vi!^^ 


Pöss ;*

Presentation


Jag heter Robin Bergström, är snart 16 år och mitt liv ser ut som i princip alla andras.. men ändå inte. Följ mitt liv, och allt som händer, byyye

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards