Bobby:*

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Robin Bergström - 13 maj 2013 23:50

Halloj!


Jag har verkligen ingenting vettigt att skriva om, så jag skriver endast för att jag kan, jag vill och det är gratis!;) 

Ajja, har vare i skolan som vanligt idag då^^ Fick ett för mig (alla andra visste de, hehehe) överraskande nationella uppsats-prov i engelska. Man skulle skriva mellan 250-500 ord, och jag fick ner 318! Så jag är faktiskt nöjd med provet! Har en förbannad piss-uppsats att göra på nationella i franska imorn med. I FRANSKA!? Kommer ju gå åt helvete, om inte ännu längre med tanke på att jag är totalt värdelös på franska! Ända jag kan säga är typ "Bonjour", å jag vet inte ens om jag stavade rätt på det ordet så... Det känns ju sådär lagomt stabilt till imorn! Men jajaaa, de får gå som de går! 


Förövrigt hare faktiskt varit en ganska chill dag! Kom hem runt halv sex, å satt mig och kolla på TV å käka nå mackor. Nu sitter jag ba å lyssna på musik och funderar på att ta å sova! 


Skriver väl imorn eller nåt, I guess! ;) Puss:*

Presentation


Jag heter Robin Bergström, är snart 16 år och mitt liv ser ut som i princip alla andras.. men ändå inte. Följ mitt liv, och allt som händer, byyye

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards