Bobby:*

Alla inlägg under februari 2013

Av Robin Bergström - 13 februari 2013 08:07

När jag äntligen blir av med förlylningen så åker jag på magsjuka ist.. De här va ju... Kul...

Så nu blir de att vara hemma resten av veckan IGEN..

Kan man inte bara få va frisk!?

Av Robin Bergström - 9 februari 2013 13:04

Morning bitches!

Nyss käkat lunch, så nu sitter jag i soffan mä Jasse, Tommy och Pontus å kolla på film! Ikväll kommer Markus oxå!:):)

Då blire Melodifestivalen i brist på liv!;)

Byyyyye!^^

Av Robin Bergström - 3 februari 2013 18:18

Hola!

Asså idag är en riktig skitdag! Till och börja med så är de söndag.. Sen så var jag tvungen att åka hem från pappa och Övik idag.. Åsså förkylning på de.. Yey....

Asså palla inte skriva nå mer idag..

Hej då typ, eller nåt !

Av Robin Bergström - 1 februari 2013 17:54

Hola!
Sitter på bussen påväg till Övik. Ska till farsan. Faktiskt framme alldeles strax. Ska bli skönt att få komma bort från allt skrik en hel helg.

Annars händer inte mkt alls.. Hade en hyfsat najjs dag på skolan osv! Blir snart å tagga inför nationella i svenska på onsdag.. Suger ju att man inte kan plugga till det, men de går nog bra ändå!

Valde gymnasium igår! Blev restaurang som förstaval och Barn och Fritid som andra! Kommer bli sjukt kul!:D

Ajja, nu är jag strax framme!^^

Får se om jag orkar skriva i helgen, annars gör jag de på söndag!;)

Bye!^^

Presentation


Jag heter Robin Bergström, är snart 16 år och mitt liv ser ut som i princip alla andras.. men ändå inte. Följ mitt liv, och allt som händer, byyye

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards